Summer catch-up

I cannot believe it’s been a month since my last blog post… I have been busy with summer shoots, some corporate work and a week’s photography in the UK.  It is hard to believe that I have now completed the Bespoke Programme at Annabel Williams and the year really has flown by.  I also spent some time with Damien Lovegrove and several other photographers and we had a great day out in Bristol shooting outdoors with flash followed by an informative day back at the studio.  I have attached some of these from our shoot and will definitely be bringing the flash into shoots when possible.

Ich kann gar nicht glauben, dass mein letzter Eintrag im Blog schon wieder einen ganzen Monat her ist. Ich war sehr beschäftigt in letzter Zeit. Sommeraufnahmen, etwas Arbeit für Unternehmen und eine ganze Woche zum Fotografieren in Großbritannien. Kaum zu glauben, dass das Bespoke-Programm bei Annabell Williams jetzt schon zu Ende ist. Das Jahr ist wirklich wie im Flug vergangen. Ich habe außerdem gemeinsam mit Damien Lovegrove und einigen anderen Fotografen gearbeitet. Wir waren an einem Tag draußen in Bristol und haben Außenaufnahmen mit Blitz gemacht. Danach gab es dann noch einen sehr lehrreichen Tag im Studio. Ein paar der Aufnahmen von dem Shooting zeige ich hier. Ganz bestimmt werde ich den Blitz weiter einsetzen, wann immer möglich.

Damien Lovegrove trainingDamien Lovegrove trainingDamien Lovegrove training

Your email is never published or shared. Required fields are marked *

*

*